چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
جلسه هیات امنا

حوزه/امام جمعه آستانه گفت : تأسیس ۴۵۰ حوزه علمیه خواهران در کشور که پیش از انقلاب اسلامی هیچ سابقه ای نداشت از برگ های زرین کارنامه جمهوری اسلامی ایران در تربیت شیفتگان تحصیل علوم دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، جلسه هیات امنای مدرسه علمیه حضرت زینب (س) شهرستان آستانه با حضور حجت‌الاسلام مقدسی پور امام جمعه این شهرستان و حجت‌الاسلام والمسلمین گودرزی مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان مرکزی و سایر اعضا امروز در مدرسه علمیه حضرت زینب (س) برگزار گردید.

در این جلسه امام‌جمعه آستانه در تشریح آثار و برکات حوزه های علمیه خواهران خاطر نشان کرد : تأسیس ۴۵۰ حوزه علمیه خواهران در کشور که پیش از انقلاب اسلامی هیچ سابقه ای نداشت از برگ های زرین کارنامه جمهوری اسلامی ایران در تربیت شیفتگان تحصیل علوم دینی است.

وی افزود: امروز نه تنها جمهوری اسلامی میزبان طلاب خواهر خارجی در کشور است، بلکه آمار اعزام مبلغه های کشور به اقصی نقاط دنیا حاکی از پویایی حوزه های علمیه خواهران ایران است که در منطقه و جهان نظیر ندارد.

در ادامه جلسه خانم جلالی مدیر این مدرسه علمیه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در امر پذیرش ، فرهنگی و آموزشی ارائه کرد و به مسائل و مشکلات مربوط به حوزه اشاره کرد.

در پایان جلسه راهکارهایی برای حل مشکلات مربوطه توسط اعضای هیئت امنا مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha